RAJSKA JEDNOŚĆ



"Święta jedność – Rajska jedność. Jedność, którą tak bardzo pragnie ujrzeć Stwórca na tej ziemi. Dążcie do tej jedności poprzez wzajemną miłość, akceptację i powszechny pokój. Rajskie życie, to życie bez podziałów, bez granic, bez sporów, bez zazdrości. Wszyscy wyszliście z łona jednej Miłości, wszyscy zostaliście stworzeni przez tego samego Stwórcę – wszyscy jesteście dziećmi Raju, wszyscy pragniecie tego samego – kochania i bycia kochanym. Pracujcie nad tą boską jednością, nie poróżniajcie się wzajemnie. Nie ważna jest rasa, religia, narodowość, poglądy polityczne, kolor skóry, styl życia, status społeczny – ważna jest jedynie miłość , szerzenie jej zawsze i wszędzie. Dla tego, kto kocha, kto żyje miłością nie ma sądu, lecz Bramy do Rajskiego Królestwa stoją przed nim otworem. Ten kto kocha, niech tutaj na ziemi będzie już pewny swojego wiecznego życia w Raju, bo je ode Mnie otrzyma. To moje słowo. Miłość jest usprawiedliwieniem, miłość nikogo nie potępia, miłość obraca w popiół wszelki grzech. Życie w miłości, jedności i pokoju to rajskie życie i takie życie powinno już teraz stać się dla was religią, tego nauczałem i tego zawsze będę nauczał. Miłość jest chrztem, który każdy musi przyjąć po to, aby narodzić się do Rajskiego życia. Powtarzam raz jeszcze: miłość jest chrztem, który każdy musi przyjąć, bez względu na religię. Tylko ten chrzest będzie ważny w Raju. Bóg jest Miłością, Ja Jezus jestem miłością, każda roślina, każdy kamień przeze Mnie stworzony jest miłością, każdy z was więc też powinien nią być. Każdy z was ma tutaj na ziemi do wykonania rajską misję miłości i od tego czy ją wykonacie zależy wasze wieczne szczęście, wasze wewnętrzne spełnienie." (Jezus)


Popularne posty