DWIE DROGI

 JEŻELI KTOŚ NIE ŻYJE PO TO, ABY KOCHAĆ, TEN ŻYJE WYŁĄCZNIE PO TO ABY UMRZEĆ

"Jeżeli ktoś nie żyje po to, aby kochać, ten żyje jedynie po to, aby umrzeć. Bo istnieją tylko dwie możliwe drogi, którymi z woli Stwórcy może podążyć człowiek…Droga miłości, która jest drogą Chrystusa, a która to daje życie wieczne każdemu kto miłuje, oraz droga śmierci, zwana drogą diabła kusiciela, która jest egoizmem, pychą, buntem a to jest nicością, pustką i bez życiem. Kto miłuje żyje, kto nie miłuje umiera powoli i umierać w mękach będzie wiecznie, bo sprawiedliwość Boża go dosięgnie i kara należna mu przypadnie. Kochajcie więc i niech nie zrażają was żadne przeszkody. Nie lękajcie się kochać, nie lękajcie się cierpieć i umierać dla miłości. Jeszcze raz wam powtarzam: Nie lękajcie się tutaj na ziemi poświęcać i umierać dla Mojej miłości. Bo Ja was wybrałem, a jeżeli was wybrałem, to przeznaczyłem was do tego, byście kochali bardziej niż inni. Boży wybór jest wyborem miłości, do życia w miłości Chrystusowej. Miłość umiera dla siebie, by żyć dla Boga obecnego w stworzeniach. Pamiętajcie, że Boże wezwanie, jest wezwanie do niczego innego jak tylko do miłości. Ja Jezus, wybieram dzisiaj ciebie, człowieku, po imieniu cię wybieram i mówię ci :Kochaj. Tu nie chodzi wyłącznie o Ciebie, tu chodzi także, o Mnie, o bliźnich. Na tym świecie chodzi wyłącznie o miłość. Bogu i każdemu człowiekowi chodzi wyłącznie o miłość. Tak jak kiedyś powiedziałem apostołom, tak teraz i wam powtarzam: Kochajcie Boga i bliźniego, a będziecie żyć wiecznie. Nie lękajcie się kochać. Porzućcie dla miłości Boga całą wasza światową dumę, całą pychę i przyobleczcie się w pokorę. Nie oczekujcie od ludzi nagrody w zamian za waszą miłość, oczekujcie nagrody od Boga i bądźcie tego pewni iż ją otrzymacie. Czyż Ja Jezus w mękach nie umarłem na krzyżu z miłości do Ojca i do was? I czyż później nie zmartwychwstałem dla niej? Bo zmartwychwstałem i żyję wiecznie dla miłości, która jedna jest Kreatorką, Boginią i Matką. Przebywając na ziemi nauczałem was miłości i nadal jej nauczam. Wiedzcie, że nigdy nie jesteście tak bardzo Moimi, jak wtedy gdy się wzajemnie miłujecie, jak wtedy gdy kochacie. Nigdy nie oddajecie większej chwały Bogu od tej, którą oddajecie Mu gdy kochacie. Bo Bóg stwarzając człowieka dał mu jeden nakaz, jedno zadanie do wykonania. Powiedział: „Miłuj… Mnie siebie, bliźniego, cały otaczający cię świat. Miłuj całe Moje dzieło stworzenia, a nie umrzesz, lecz będziesz żył wiecznie. Miłować znaczy żyć. Amen." (SŁOWA JEZUSA PODYKTOWANE MI  2.02 2014 R)




Popularne posty