JEZUS JEST MOIM ZWYCIĘSTWEM



SWOJĄ WOLNOŚĆ ODNALAZŁAM W OCZACH JEZUSA


"Każdej nocy, gdy patrzę się w niebo widzę wśród tych wszystkich gwiezdnych konstelacji Jego Oczy, które patrzą się na mnie z ogromną czułością,które otulają mnie troską, które zdają się przenikać swoim słodkim spojrzeniem na wskroś moją duszę i wszystko o mnie wiedzieć. Te Boskie Oczy dyktują mi jak żyć. Moja modlitwa polega na stałym kontemplowaniu Twojego spojrzenia o Boże. Patrząc się na Miłość przemieniam się w miłość. Tylko w świetle kochającego spojrzenia czuję się naprawdę piękna. Jedynie miłość ubóstwia, jedynie miłość uświęca. Swoją wolność odnalazłam w oczach Jezusa...Pragnę je nieustannie kontemplować , aby moje  źrenice wtopiły się w wieczność  ŻYCIA. Śmierć nie istnieje dla tego kto kocha. Stoję na stromej skalistej górze, za Mną stoi Jezus...”I co czujesz?” pyta  –Czuję moc Twojego spojrzenie na sobie. Odpowiadam… Już nawet nie boję się skoczyć w odmęty fal by mnie objęły, by mnie poniosły do wrót Jeruzalem, by mnie obmyły… Nie boję się żadnego ryzyka, nie boję się dla Twojego imienia stracić swojego życia. Przy Tobie nigdy nie utonę, bo nawet fale ulegle leżą u stóp Twoich Jezu, i Ty sam jeden zdolny jesteś uciszyć wszystkie burze świata. Moim zwycięstwem jest wiara w Ciebie, miłość ku Tobie, moim zwycięstwem jesteś Ty o Panie. Jestem Wolna. Będę tańczyła wiecznie w twoich źrenicach." (Dialog Serc cz II fragmenty)












Popularne posty