ON W TOBIE JEST ZWYCIĘZCĄ


„Właśnie wtedy gdy myślisz, że jesteś całkowicie bezsilna możesz wszystko, On w tobie może wszystko. Polegaj wyłącznie na Nim samym w tobie obecnym. Kiedy mówię polegaj na Nim , mówię o sobie, polegaj na Mnie, jedno z Ojcem jestem, JESTEŚMY z tobą. Stań przed lustrem i powiedz odbiciu, które widzisz:” Możesz wszystko.” Wiedz, że tam po drugiej stronie lustra patrzy na Ciebie sam Bóg...Lustro jest teleportem łączącym niebo z ziemią , lustro ukazuje ci Twarz Boga, który przybrał postać ciebie by przebywać na ziemi. Z Bogiem nie ma dla ciebie rzeczy niemożliwych” (Jezus) 

JEZU DZIĘKUJĘ CI, ŻE DLA LUDZI JESTEM NICZYM, ALE DLA CIEBIE WSZYSTKIM, DZIĘKUJĘ CI ZA ŻYCIE, KTÓRE W OCZACH INNYCH OKAZAŁO SIĘ PORAŻKĄ, ALE MY OBOJE WIEMY, ŻE TO MALUCZKIE, SZALONE ŻYCIE JEST TWOIM ZWYCIĘSTWEM. DZIĘKUJĘ CI ZA ŁZY RADOŚCI, KTÓRE PŁYNĄ PO MOICH POLICZKACH, BO TAK BARDZO CZUJĘ SIĘ PRZEZ CIEBIE UMIŁOWANA. DZIĘKUJĘ CI ZA KAŻDĄ SEKUNDĘ MOJEGO ISTNIENIA, OD NARODZIN AŻ DO SAMEJ ŚMIERCI, KOCHAM CIĘ JEZU, KOCHAM CIĘ BOŻE MIŁOŚCI. JA SAMANTA<3 CAŁA TWOJA AMEN.





Popularne posty