POZWÓL MI CIĘ NIEŚĆ


"Pozwól Mnie samemu przeżyć twoje życie w tobie. Twoje istnienie należy do Mnie. Skoro twoje życie jest Moim , a nie twoim, to dlaczego starasz się usilnie przejąć nad nim całkowitą kontrolę? To tak jakbyś nagle według swego zamysłu postanowiła zaplanować życie swojej koleżanki...Całkowicie wbrew jej woli. Pomyśl czy byłaby zadowolona z twojego bezpodstawnego wtrącania się w jej los? Oczywiście ,że nie.
Twoje życie dziecko tak w rzeczywistości nie jest twoje, bo należy ono do Boga. Wykupiłem ciebie za wielką cenę. Stałem się człowiekiem, po to właśnie by posiąść życie każdego z was, by wejść w to życie, by przeżywać samemu życie każdego swojego wiernego sługi prowadząc je do zbawienia. Przypomnij sobie słowa świętego Pawła apostoła „Teraz zaś już nie ja żyję , lecz żyje we mnie Chrystus” Po prostu zwyczajnie pozwól Mi wejść w ciebie i żyć w tobie. Ja sam chcę przeżyć twoje życie w tobie i dla ciebie....Bóg chce wam wszystko ułatwić dzieci , a wy wciąż utrudniacie Jemu uświęcenie i zbawienie was. Za wiele chcesz robić sama. Pozwól Mi cię nieść. Nie trzymaj się tak mocno ziemi. Chcę cię wziąć na ręce i nieść do samego końca, a raczej Początku, do Raju Bożego, przestań wreszcie stawiać opór." (Jezus)




Popularne posty