MOJE ŻYCIE JEST MODLITWĄ O RAJ DLA CAŁEGO STWORZENIA

GŁOŚ ŚWIATU BLISKIE PRZYJŚCIE RAJU BOŻEGO

"Dziecko, jesteś rajskim posłańcem, głoś więc światu nadejście Raju Bożego. Wszystkim tym, co robisz i wszystkim tym, kim jesteś masz uświadamiać ludziom, że bliskie jest przyjście Raju Boga, że Królestwo Jezusa jest tuż tuż, że Biblijny Ogród Eden zakwita w sercach, które kochają, które nie lękają się poświęcić swojego życia budowaniu Raju na ziemi poprzez wzajemną miłość, poprzez nieustanne dziękczynienie Stwórcy za otrzymane życie na tej planecie i przyszłej, poprzez ciągle trwającą radość…Tak Moje dzieci, przyszła planeta – rajska planeta, a raczej rajski kosmos - tak mało o nim wiecie, jak wiele was teraz od niego dzieli. Gdyby wszyscy pojęli to, iż Bóg zaraz po życiu ziemskim ma zamiar zgotować wam istny Raj i spełnić wszystkie wasze marzenia, w zamian za prostą miłość, to wówczas każdy żyłby miłością. Raj istnieje! Raj istnieje! Raj jest już blisko. Dla każdego, tak dla każdego Mojego dziecka bez wyjątku. Rajskie życie, nadchodzące zaraz po tym życiu to nie żadna bajka, to czysta rzeczywistość i wiedzą o tym wszyscy, którzy stąd odeszli. Ach gdybyście widzieli ich niekończące się szczęście, gdybyście doświadczyli choć cząstki ich zachwytu tutaj na ziemi, gdybyście teraz choć stopę swą zanurzyli w oceanie słonecznego światła, w którym oni bezustannie się kąpią, gdybyście poczuli zapach tych kwiatów, które ich ze wszystkich stron otaczają, gdybyście choć raz spojrzeli na piękno, które otacza mieszkańców Raju Bożego, to wówczas nic, powtarzam nic nie znaczyłaby dla was ziemia i jej rozkosze! Najlepsze jest dopiero przed wami. Każdy z was dopiero tam zacznie pisać swoją rajską nigdy niekończącą się opowieść. Ukochane dusze wiedzcie, że zmierzacie tam, gdzie spełniają się wszystkie marzenia, gdzie cierpienie staje się jedynie nic nie znaczącym wspomnieniem, bo niknie na wieki, a ubóstwienie waszych serc daje wam nieskończone możliwości m.in. bycia  tam gdzie pragniecie być i czynienia tego czego pragniecie czynić, jeżeli tylko w tej całej wiecznej zabawie nie zapominacie o waszym głównym zadaniu, jakim jest miłość. Jesteście odwiecznie ukochani przez Boga Miłości i wiedzcie, że będziecie już wiecznie przez Niego rozpieszczani. JA pragnę każdego z was rozpieszczać tak jak nieraz najlepsi, bogaci ziemscy rodzice rozpieszczają swojego jedynaka. Dla Mnie każdy z was jest jedyny na świecie, każdy z was będzie rozpieszczany, każdy otrzyma Moją miłość, a z nią i całe Moje Bogactwo, cały Raj. Tak uwierz Mi,  właśnie ty człowieku kimkolwiek jesteś, gdziekolwiek przebywasz, w cokolwiek wierzysz jesteś Moim dzieckiem, a tym samy dziedzicem Mojej miłości, Mojego Bóstwa, Mojej chwały, mojej radości, Mojej nieśmiertelności, Mojego całego  bogactwa i Mojego Raju. Ja Bóg mówię dziś każdemu z was: Wszystko, co moje twoim jest. Ja cały jestem Twój, bo cały ci się oddałem w  miłości już od chwili stworzenia pierwszego człowieka. Jestem twoim Bogiem, Twoim Ojcem, proś Mnie więc o cokolwiek zechcesz i nie lękaj się Mnie kochać, a Ja obiecuję dać ci jako najlepszy z ojców wieczne, beztroskie, rajskie życie – życie w którym nigdy nic cię nie zaboli, życie w którym, niczego nigdy ci nie zabraknie, życie w którym nigdy nie będziesz musiał martwić się o pieniądze i pracować na chleb. Tak jak kiedyś mówiłem, tak i teraz powtarzam: Przyjdźcie do źródła życia i pijcie darmo, wszyscy, którzy macie pragnienie, pójdźcie do wód, a którzy nie macie pieniędzy, kupujcie i jedzcie. Pójdźcie kupujcie bez pieniędzy i bez płacenia wino i mleko. Zapomnijcie wreszcie o srogim Sędzi, bezlitosnym Bogu, który każe za najmniejsze przewinienie. BZDURA! BZDURA! BZDURA ! Biada tym, którzy wpajają ludziom lęk ku Mnie, a zapominają mówić o Mojej nieskończonej miłości i dobroci ! Biada tym, którzy mówią popełń grzech, a czeka cię piekło, a zapominają dodać okaż swemu Bogu miłość, a wszystko wybaczy !!! Kocham was, wy głuptasy, kocham jak Ojciec nieskończenie pełen miłości. Nie lękajcie się Mnie – kochajcie Mnie. Pragnę ujrzeć w waszych oczach miłość, a nie lęk przed karą ! Nienawidzę chłostać, kocham natomiast obdarowywać. Kocham oglądać wasze szczęście, dlatego zaraz po tym krótkim życiu na ziemi, po tej krótkiej szkole miłości stworzyłem dla was wieczny Raj i czeka on na każde Moje dziecko. Nie pogardzajcie Moją miłością, nie odpychajcie Dłoni, którą cały czas do was wyciągam, nie zatykajcie uszu na Mój Głos, który słyszycie wewnątrz waszych serc. Kto do tej pory zdołał was zaspokoić ? Kto? Powiedzcie mi szczerze, kto na ziemi zdołał was zaspokoić na wieki? Albo może inaczej : co zna ziemi zdołało was zaspokoić na stałe ??? Poza Mną nikt ani nic nigdy nie zdoła was zaspokoić , bo tylko Ja, wasz Stwórca mogę dać wam wszystko, co potrzebne wam do pełni szczęścia i Raj jest właśnie tą pełnią szczęścia, jaką pragnę wam ofiarować w zamian za waszą miłość. Nie chcę żadnych postów, umartwień, godzin spędzanych na kolanach, Ja pragnę uniesień serc, prostych kochających słów, dziecięcych, spontanicznych aktów miłości, pragnę widzieć jak radujecie się życiem, które dałem wam na ziemi i jak dziękujecie Mi za nie jak Ojcu, świadome tego, że czeka was JESZCZE LEPSZE, że czeka na was Raj w Moich objęciach. W Raju króluje tylko Moja Miłość. Proszę niech każdy z was całym swoim życiu głosi, że bliskie jest nadejście Raju Bożego. Bądźcie Moimi Rajskimi posłańcami. Raj czeka. W Raju króluje Miłość." (Jezus)

( 2 )"Zaprawdę powiadam ci, że bliskie jest przyjście Rajskiego Królestwa Boga…A wtedy ziemię pokryją kwiaty, i was pokryją kwiaty. Kwiaty pokryją wszystko i wreszcie nastanie ten długo oczekiwany Raj dla całego stworzenia, Raj który nie będzie trwał jedynie krótką chwilę, lecz całą wieczność, a w tym Raju królować będzie MIŁOŚĆ. Miłość zasiądzie na tronie i całe stworzenie sypać będzie pod Jej nogi kwiaty. Głoś więc bez wytchnienia całej tej planecie, że bliskie jest nadejście Raju Bożego przygotowanego przeze Mnie, dla tych, którzy kochają… miłość" (Jezus)


Popularne posty