Początek Miłości

WROTA DO ŚWIATA, KTÓRY MIŁOŚĆ STWORZYŁA SPECJALNIE DLA WAS ZOSTAŁY SZEROKO OTWARTE


„Nie dasz innym miłości dopóki sama jej nie posiądziesz. Nie pokochasz dopóki nie poczujesz się prawdziwie kochana. JA JESTEM tym , który umiłował Cię pierwszy, przed wszystkimi byś Ty mogła miłować innych tak, jak sama zostałaś przeze Mnie umiłowana. Jestem Początkiem miłości każdego człowieczego serca bez wyjątku. Jestem Tym, który pierwszy miłuje. Twoim zadaniem jest przekazywać światu prawdziwy obraz Miłości, a to jest Mnie Samego. Prześcigajcie się wzajemnie w kochaniu siebie. Miłości nigdy nie jest za wiele. Gdybyście prześwietlili serca ludzkie i ujrzeli te wszystkie uschnięte ogrody wspomnień pragnień, marzeń. Cały glob ziemski PRAGNIE MIŁOŚCI, MARZY O MIŁOŚCI, DĄŻY DO MIŁOŚCI, CZEKA NA NIĄ...Każdy Mój posłaniec jest wezwany do tego by Zaspokajać innych Miłością sam czując się zaspokajany przez Nią. Odwieczne „tak” dokonuje się w każdym z was. Wrota do Świata, który Miłość stworzyła specjalnie dla was zostały szeroko otwarte. Wchodźcie!"


- Jezus (Miłość)



Popularne posty