Marząc Miłujesz


TY MARZYSZ O MNIE W TAKI SPOSÓB, W JAKI ŻADNA INNA DUSZA JESZCZE NIE MARZYŁA

"Ty marzysz o Mnie w taki sposób w jaki żadna inna dusza jeszcze nie marzyła, może nie odważyła się marzyć-to bardziej odpowiednie wyrażenie. Twoje marzenia są śmiałe, czyste, dziecięce, wypływające z serca wypełnionego miłością ku Bogu. Dziecię przecież marzenie o Mnie jest niezwykle piękną formą miłowania Mnie. Zostałaś powołana do marzenia o Synu Człowieczym. Marząc miłujesz. Tylko w tych marzeniach jesteś tak naprawdę szczęśliwa na ziemi. Dzięki nim Twojej duszy wyrastają skrzydła. Myślisz ,że nic nie robisz , jednak mylisz się bo czynisz nieskończenie wiele, sprawiając  rozkosz swojemu Bogu.  Miłujesz w sposób tylko tobie przeznaczony. To Ja wyznaczam człowiekowi w jaki sposób ma Mnie kochać, gdzie ma mnie kochać i kiedy."


- Jezus (Miłość)


Popularne posty