Dzieło Miłości

MIŁOŚĆ JEST NAJWIĘKSZYM DZIEŁEM SZTUKI, JAKIE CZŁOWIEK MOŻE STWORZYĆ


" Pójdź za Mną, to znaczy kochaj tak jak Ja Jezus kocham. Wkrocz na drogę wiodącą do życia wiecznego , to znaczy wkrocz na drogę czystej, bezwarunkowej miłości. Miłość jest największym dziełem sztuki jakie człowiek może stworzyć. Twórz dzieło miłości, poświęć temu całe życie. Nie istnieje inne piękniejsze dzieło nad Miłość. Wiedz ,że twoja dusza jest w stanie żyć bez powietrza, ale nie bez miłości ! Miłość jest boskim tlenem każdej duszy.

Zrozum nie możesz tworzyć sztuki wyzutej z uczuć, sztuka jest uczuciem, uczuciami! Jest ekspresją serca , które kocha , które pragnie miłości, tęskni za nią, oczekuje...Wszystko jest sztuką!!! I ty nią jesteś. Ja wiem co stworzyłem. Żyj jak arcydzieło Bożej Miłości! Wyraź to co czujesz do świata całą sobą."



Jezus (Miłość)


Popularne posty