Wszystko objawia miłość Boga

WSZYSTKO OBJAWIA MIŁOŚĆ BOGA
(Słowa Pana Jezusa z mojego Pamiętnika duchowego)

"Nawet każde, najmniejsze źdźbło trawy rosnące tutaj na Ziemi, Moją miłość ku wam w sobie zawiera. Cała ta planeta została stworzona z miłości do was Moje dzieci. Dla was wszystkich. Całe piękno natury stworzonej ma za zadanie objawiać Moją wielką miłość ku wam. Pola, łąki, lasy, rzeki, morza, oceany, góry i pustynie wykrzykują to,  jak bardzo was kocham. Cała przestrzeń, w której poruszacie się i żyjecie wypełniona jest Moją miłością. A wszystko istnieje z Mojej łaski. Bo Ja tego chcę. Ja jestem wszędzie. Żyję z wami, a żyję we wszystkim com stworzył, począwszy od ludzkiego serca, skończywszy na kamieniu polnym. Duch Mojej miłości wypełnia całą zamieszkałą Ziemię i tchnie boskością na wszystko."



Popularne posty