KRÓTKO O MOJEJ RELIGII

RAJ JEST MOJĄ JEDYNĄ RELIGIĄ

Raj jest moją jedyną religią, a Panem mojej religii jest Jezus Chrystus, Bóg - Człowiek, który wypowiedział do jednego z łotrów wiszących obok Niego na krzyżu te oto słowa: Zaprawdę powiadam ci, że jeszcze dziś będziesz ze Mną w Raju. I te oto słowa: 'Jeszcze dziś będziesz ze mną w Raju' nadają sens i kierunek całemu mojemu życiu, całej mojej twórczości. Żyję dla Raju w swoim sercu, żyję dla Raju, który Jezus przyrzekł tym, którzy będą w Niego wierzyć i będą Go kochać. Jezus wyciąga do nas swoje ręce, każe nam je złapać i prosi nas, abyśmy zamknęli oczy, a potem to już tylko każdego dnia powoli prowadzi nas (właśnie tak) do wiecznego szczęścia. Do Raju idzie się z zamkniętymi oczami. TO SZALEŃSTWO MIŁOŚCI I UFNOŚCI! Ufam Jezusowi jak dziecko i z radością rzucam się w Jego kochające i wszechmocne Ramiona. On jeden nie zawodzi. On mnie nigdy nie zawiódł. Bóg Ojciec daje mnie i każdemu stworzeniu żyjącemu na tej planecie Raj w osobie swojego Syna Jezusa Chrystusa, w miłości Jezusa Chrystusa, bo to Jezus ze swoją szaloną miłością ku całemu Dziełu Stworzenia otwiera każdemu furtkę do Rajskiego Ogrodu Eden. Eden to nie jest żaden mit, to rzeczywistość naszego serca, każdy z nas zawiera Eden, każdy z nas jest jego cząstką, bo tęsknimy do pierwotnego szczęścia, które kiedyś ponownie zostanie nam zwrócone na zawsze. Tęsknimy za Rajem Bożej Miłości. Ja jestem właśnie takim łotrem (jak nie lepiej), który codziennie znajduje się w Raju Boga, w Ogrodzie Miłości Boga wraz z Jezusem i tylko dzięki Niemu. Więc na koniec krótka modlitwa mojego serca, a raczej miłosny okrzyk: Dzięki Ci Panie, że mnie tak szalenie pokochałeś! ŻYJĘ DLA CIEBIE NA WIEKI! Amen



Popularne posty