PAMIĘTNIK

Z MOJEGO PAMIĘTNIKA

Niedawno zapisałam w pamiętniku pewną prostą modlitwę swojego serca, którą pragnę się podzielić ze wszystkimi tutaj na moim blogu, bo jest ona dla mnie naprawdę bardzo ważna.

 * BYĆ SOBĄ = OTO JEDYNA DROGA DO SZCZĘŚCIA. Boże niech mnie i nawet cały świat potępi, ale ja i tak NIE ZREZYGNUJĘ Z SAMEJ SIEBIE, bo jestem wszystkim co mam. Jestem sama jakby swoim własnym dzieckiem i  naprawdę kocham siebie dokładnie taką, jaką Ty mnie stworzyłeś. Proszę bądź przy mnie Jezu, nawet wówczas gdy wszyscy mnie opuszczą, a ja sama będę przez to w drodze do opuszczenia samej siebie. Przyjacielu nie pozwól mi nigdy opuścić samej siebie! Moich marzeń, pragnień, pasji, planów, mojego prawdziwego ja. Nie pozwól mi nigdy zrezygnować z tego wszystkiego, co mnie tak naprawdę cieszy. Ty bądź moimi skrzydłami wtedy gdy ludzie odetną mi swoje własne. Potrzebuję Twojej miłości bardziej niż ktokolwiek inny na tej ziemi, bo naprawdę często bywa, że czuję się najsłabszym stworzeniem żyjącym na tej planecie. Uwierz mi i zaufaj. Kocham Cię! Proszę Cię teraz o to samo, o co Ty mnie odwiecznie prosisz, a mianowicie o miłość. KOCHAJ MNIE BOŻE.*

I tutaj chcę przytoczyć słowa pewnego cudownego pastora Kościoła Adwentystów, którego poznałam w Warszawie. (Zbigniewa Makarewicza. Serdecznie pozdrawiam!) Dużo z nim rozmawiałam i on powiedział mi coś, co pozostanie w moim sercu do końca życia i za co jestem mu niezmiernie wdzięczna. Pastor wypowiedział do mnie takie oto zdanie. „Pamiętaj, że nawet gdyby z jakiejś przyczyny cały Kościół i cały świat cię nagle potępił, to wiedz, że  jeżeli twoje serce będzie należało do Jezusa, to i tak będziesz zbawiona. Bóg działa nieraz wbrew wszystkim i wszystkiemu. W twoim życiu chodzi tylko o miłość pomiędzy wami. Miłość pomiędzy Bogiem, a człowiekiem.” (kocham te słowa)


I na sam koniec przypomniały mi się też słowa mojego bliskiego przyjaciela z Bombaju w Indiach, Ankita Shaila „Może i jestem niczym, ale nikt nie jest taki jak ja.”  Mam tak samo jak Ty kochany. :-) <3  DZIĘKUJĘ za Twoją słodką obecność w moim pokręconym życiu.


Popularne posty