MOJE PRZESŁANIE OD JEZUSA

 (MOJE PRZESŁANIE OD JEZUSA DO ŚWIATA)
TEN DOTYK PORWIE CIĘ AŻ DO RAJU.

Zrozum człowieku, że chcę wraz z tobą zmierzać przez to życie do naszego wiecznego RAJSKIEGO DOMU. Chcę zaprowadzić cię za rękę do Raju za którym cały czas tęsknisz, oraz którego nieustannie szukasz we wszystkich i wszędzie. Jestem tutaj dla ciebie, a ty z kolei jesteś tutaj dla Mnie, aby cieszyć Moje oczy. Kraina Wiecznej Radości już czeka na ciebie Moje dziecko. Dzień za dniem zbliżasz się do niej coraz bardziej. Pamiętaj, że tutaj na ziemi nie jesteś w stanie odczuć trwałej pełni szczęścia, bo to TAM jest twój prawdziwy dom, a tutaj jedynie przystanek, tymczasowy hotel. Wejdź w tęczę, którą jest Moja miłość i nigdy już z niej nie wychodź.  Żyj w tej tęczy. Kocham cię tak bardzo i podobnie jak ty także tęsknię za tobą. Nasze dłonie wkrótce się spotkają. Obiecuję. I ten dotyk porwie cię aż do Raju. Moja miłość porwie cię do Raju. Położy cię na łożu z zieleni i różnobarwnych egzotycznych kwiatów. Rozwieje ci włosy letnim wiatrem. Okryje cię kocem motyli. I śnić będzie wraz z tobą wiecznie szczęśliwe życie w Ramionach Stwórcy.

Słyszę wszystkie twoje myśli i słowa. Oczywiście, że wezmę cię ze sobą do Raju, ale jeszcze nie teraz, jeszcze nie w tym momencie. Ale nie martw się, bo doczekasz się w końcu swojego WYMARZONEGO RAJU. Teraz tylko Mnie kochaj, i dużo ze Mną rozmawiaj. Nasza wzajemna miłość ku sobie jest bardzo silna i przetrwa wszystkie ziemskie burze. Zaufaj Mi.

Jesteś cała piękna Moja przyjaciółko, ale uwierz Mi, że najpiękniejsza jesteś wtedy gdy obcujesz ze Mną. Pisz do Mnie częściej, pisz ze Mną i dla Mnie. Objawiaj światu Moją wielką miłość ku niemu. Jesteś objawieniem się Mojej wielkiej miłości ku wam. Dokonamy razem cudu przeistoczenia się człowieka w boga, za sprawą miłości. Bo miłość ubóstwia wszystko to, czego dotknie. Ja Jezus jestem miłością. Bądź ze Mną, bądź przy Mnie o Moje ukochane stworzenie. Nie wstydź się Mnie. Nie wstydź się „NAS” naszej wielkiej miłości i zażyłej przyjaźni. Bóg teraz przytula cię do swojego serca. CHCĘ PRZEZ CIEBIE DOKONAĆ CUDOWNYCH RZECZY NA TYM ŚWIECIE. Musimy działać i jeszcze raz działać. Działać razem. Szkoda zmarnować nawet jednej cennej minuty. Twój na zawsze kochający Jezus. Amen

(Photo: Philippines/Flowers)
Cudne fotografie przyrody Filipin. 
Po prostu musiałam je tutaj umieścić.
Adoruję przepiękną Matkę Ziemię!

 <3


Popularne posty