KWIATY DZIĘKCZYNIENIA


Kwiaty Dziękczynienia - rysuję je codziennie i wypisuję w nich to, za co moje serce jest Bogu wdzięczne. Wypisuję błogosławieństwa, które spływają na moje życie.  I czuję, że te papierowe kwiaty trafiają do rąk Stwórcy. Jest to mój unikalny sposób dziękczynienia, moja szalona, artystyczna modlitwa. Pragnę uczynić z życia dziękczynienie, bo wiem, że tak naprawdę dziękczynienie jest już spełnianiem się próśb, marzeń i pragnień które w sobie nosimy. Ten kto dziękuje otrzymuje, a Bóg wie, że ten kto otrzyma podziękuje i to Go nakręca. Bóg kocha uszczęśliwiać swoje dzieci. Chcę by Niebo było pełne moich kwiatów i abym kiedyś przechadzając się po rajskich ścieżkach, co krok je odnajdywała.  Podziękuj za coś, czego jeszcze nie otrzymałeś, a czego bardzo pragniesz, a uwierz mi, że w niedługim czasie to OTRZYMASZ.


Popularne posty