Boska Obecność wypełnia wszystko

W JEGO SERCU ZAPISANE JEST CAŁE MOJE ŻYCIE

"Nie potrzeba ci nic, bo wszystko masz o tutaj,  w moim Sercu. W Nim jest zapisane wszystko. Ono pamięta każdą chwilę Twojego życia: każdą Twoją myśl, każde marzenie, pragnienie, każde słowo, czyn. Żaden nawet twój najmniejszy akt miłości nie został pominięty. Każda twoja modlitwa jest kwiatem, który anioły wrzucają do olbrzymiego kielicha postawionego na ołtarzu Niebios tuż przed stopami samego Ojca. Życie wypełnione miłością jest modlitwą, którą oczy Boga pragną ujrzeć na tej ziemi. Pamiętaj, że wtedy gdy myślisz, że nikt nie widzi- Ja widzę. Wtedy gdy myślisz, że nikt nie docenia – Ja doceniam, wtedy gdy wydaje ci się, że nikt cię nie kocha- Ja kocham. Wtedy gdy czujesz się samotna – Ja jestem bliżej ciebie niż ktokolwiek inny mógłby być w twoim życiu. Moja cicha Boska obecność wypełnia wszystko, co cię otacza. I wiedz, że gdy przytulasz drzewo, to Mnie przytulasz, gdy całujesz kwiat , to Mnie całujesz, gdy tańczysz na wietrze, to ze Mną tańczysz. Stałem się wszystkim, dla ciebie. Jestem obecny wszędzie, dla ciebie. Umarłem dla ciebie, po to, by żyć dla ciebie na wieki."

- Jezus (Miłość)


Popularne posty