FUNDACJA DIALOGU SERC


MOJE NAJWIĘKSZE MARZENIE- FUNDACJA DIALOGU SERC

Moim największym marzeniem jest założenie fundacji, której zadaniem będzie wspierać artystów z całego świata: pisarzy, malarzy, muzyków, aktorów, tancerzy ,grafików, fotografów, reżyserów, stylistów, projektantów mody, architektów. Fundacji Dialogu Serc, w której ludzie różnych narodowości, kultur i religii będą się jednoczyć, by działać razem, tworzyć RAZEM i wydawać na świat rajskie owoce, które rodzą drzewa ich serc. Wszystkie te piękne dzieła, które tworzymy ku chwale Boskiego Majestatu przypływają do nas z rajskiej, duchowej, pozaziemskiej rzeczywistości, by ludzi nakarmić Niebem, by w ludzkość tchnąć życie wieczne, one są natchnione Boską Miłością.Wierzę w to głęboko, że te piękne marzenia, które rodzą się w nas są marzeniami samego Boga i największym przestępstwem byłoby zaniechanie ich realizacji lub zaparcie się ich. Jezus powiedział: Kto się Mnie zaprze przed ludźmi, tego i Ja się zaprę przed Ojcem w Niebie. Nie zapierajmy się Jezusa, nie zapierajmy się marzeń, które nam daje. Ojciec odwiecznie marzy o tym, by Jego wszystkie dzieci stanowiły JEDNO. Pokażmy Bogu tę boską jedność, którą On tak pragnie ujrzeć na ziemi. Jeżeli nie zaczniemy teraz kreować Raju na ziemi, to jak będziemy umieli żyć w Raju ze sobą przez całą wieczność? Pokażmy Bogu jak potrafimy się kochać wzajemnie. Niech nasza miłość obiegnie cały kosmos. Musimy zrozumieć, że Ja jestem waszym niebem, a wy jesteście moim Niebem, i ani ja nie znajdę spełnienia poza wami, ani wy nie znajdziecie spełnienia poza mną. Sens naszego istnienia odnajdziemy tylko we wspólnym kreowaniu rajskiej rzeczywistości na tej planecie. Miłość jest pełnią w Pełni. Kocham Was i Błogosławię.


Popularne posty