DAM CI W SOBIE WSZYSTKO (Słowa Pana Jezusa z mojego pamiętnika duchowego)

DAM CI W SOBIE WSZYSTKO
(Słowa Pana Jezusa z mojego Pamiętnika)

"Pomyśl mądrze dziecko. Co grzeszny, podległy Mnie i całkowiecie zależny od Mojej łaski człowiek może ci dać? Nic. Niepokój serca. A teraz porównaj to do tego, co Ja Król wszechświata mogę Ci ofiarować w zamian za czystą miłość twojego serca. Dobrze wiesz, że tylko Ja mogę dać ci wszystko, bo Ja to wszystko stworzyłem i do Mnie to wszystko należy. Cały kosmos złóżę u stóp twoich dziecino w zamian za twoją miłość. Jeśli tylko zechcesz Mnie choć trochę pokochać... Tak jak potrafisz. Po swojemu. Nie wymagam od ludzi rzeczy wielkich. Odrobina miłości wystarczy, by pocieszyć Moje spragnione was Serce.  Przysięgam, że dam ci w sobie wszystko w zamian za twoje dziecięce uczucie ku Mnie. Pragnę pełnego oddania swojego stworzenia."
( Twój Przyjaciel Jezus)




Popularne posty