MIŁOŚĆ W ZAMIAN ZA WSZYSTKO


MIŁOŚĆ W ZAMIAN ZA WSZYSTKO.

Wołanie Boga o Miłość 
(Moje Przesłanie od Jezusa do świata 
z mojego pamiętnika duchowego z dnia 15.12.2016r)

"Nikt, ani też nic poza Mną nie jest w stanie dać Ci wiecznego szczęścia. Miłość Stwórcy bowiem, jak już Ci to wcześniej wielokrotnie powtarzałem jest Rajem dla każdego stworzenia, bez wyjątku. Myślicie wszyscy, że Ja tak wiele pragnę iż oczekują od was niemożliwego. Jednak jesteście w błędzie. Mało Mnie znacie i wcale nie czujecie Mojego Serca. Wypowiadam te słowa z wielkim smutkiem. Ja pragnę tylko tego samego co wy! Przecież stworzyłem was na obraz i podobieństwo swoje. Pragnę tylko kochać i być kochanym. Czy to za wiele dla was? Czy marzenie waszego Boga o miłości swojego stworzenia jest dla was nie do spełnienia? Czy uważacie, że Bóg, który obdarza was nieśmiertelną duszą, posyła was na tę piękną planetę, abyście na niej żyli, uczyli się, rozkwitali, ponadto obdarza was każdego dnia niezliczoną ilością łask i darów. A jeszcze do tego wszystkiego przygotowuje dla każdego swojego stworzenia miejsce przy swoim boku, w swoim wiecznym Raju, po stokroć piękniejszym od Ziemi oczekuje od was zbyt wiele? Ja pragnę tylko jednego, a mianowicie tego, abyście odpowiedzieli na Moją szaloną i wszechpotężną miłość ku wam swoją ludzką, prostą, szczerą i dziecięcą miłością. Chcę, abyście potraktowali Mnie od czasu do czasu jak Przyjaciela, jak Ojca, jak Członka waszej ludzkiej Rodziny. Czy za mało wam dałem Moje dzieci? Jeżeli tak, to proście o więcej, a obiecują, że otrzymacie. Miłość w zamian za wszystko inne. Czy taki układ z Bogiem wam odpowiada? Kochajcie Mnie, a nigdy niczego wam nie zabraknie. Do końca tego świata i później przez całą wieczność będę troszczył się o was wszystkich i strzegł każdego z was jak swojego bezcennego skarbu. Trzymam w Ręce mapę do waszego wiecznego szczęścia. Na tej mapie narysowane jest ludzkie serce, z którego wnętrza wychodzą płomienie i wznoszą się ku górze bardzo wysoko, są to płomienie miłości ku Mnie. Jest to odpowiedź na Moją miłość. Wymiana miłości, która dokonuje się pomiędzy Niebem, a Ziemią, pomiędzy Bogiem, a światem przez Niego stworzonym. Bez tej wymiany szczęście nie może zaistnieć, albowiem miłość jest sercem szczęścia. Szczęście bez serca, którym jest miłość ku Stwórcy umiera. Twierdzicie, że Mnie nie znacie, ale jak możecie Mnie znać skoro nie poczyniliście ku temu żadnych starań, ani nie postawiliście żadnego kroku ku Mnie, ku temu aby poznać Mnie bliżej, a nawet jeżeli postawiliście, to zaraz pod wpływem podszeptów świata stworzonego cofnęliście się w tył. Nie cofajcie się nigdy więcej. Podchodźcie bliżej i bliżej. Pragnę życia w jedności z wami. Spójrzcie wokół. To wszystko jest dla was. Całe Moje Dzieło Stworzenia jest dla was. Jesteście wytworem wyobraźni szalonej Miłości Stwórcy. Na samym bowiem początku  wyobraziłem sobie człowieka, którego piękno będzie przewyższało piękno wszystkich innych stworzeń. Wyobraziłem sobie człowieka, którego obdarzę cząstką swojego Bóstwa, wszystkimi darami swojego Ducha, a ponadto życiem wiecznym przy Moim boku w nieskończonym szczęściu i bogactwie. Wyobraziłem sobie kogoś, kto Mnie w zamian za to wszystko pokocha. I stworzyłem was wszystkich. Zastanawiam się tylko co poszło nie tak. Co się stało, że teraz tak wiele istot przeze Mnie ukochanych odwraca głowę od swojego Stwórcy. Nawet nie chcecie spojrzeć w Oczy Miłości, z której Łona wyszliście. Biegniecie przed siebie nie wiedząc skąd, dokąd i po co. Uciekacie od siebie samych, od prawdy o sobie samych, bowiem jedyną prawdą, która istnieje jest Moja Miłość. Czy nie rozumiecie, że nigdy nie uda wam się uciec przed Moją miłością? To niemożliwe, bo ona jest wszędzie, wszystko co istnieje jest w niej zanurzone. Ona wypełnia całą przestrzeń kosmosu i dzięki temu ten kosmos prawidłowo funkcjonuje. Wszystkie drogi prowadzą do Mojej Miłości! W głębi serc dobrze czujecie, że nie zaznacie szczęścia ani pokoju poza Mną. Stworzeni bowiem zostaliście dla Mnie. Dla Mnie! Zwracam się do was zagubieni. Zwracam się do was dzieci tej Ziemi, które uważacie i posiadacie wszystko, ale tak naprawdę nie macie nic. Wy którzy myślicie, że nic was ze Mną nie łączy. Jesteście w błędzie, bo w rzeczywistości nigdy nie odcięliście się od pępowiny waszego Stworzyciela. Jesteście nadal we Mnie, a Ja w was. Moje rozdarte wewnętrznie stworzenia. Kochać Mnie, czy nie kochać? Stawiacie sobie za pytanie. Zrozumcie wreszcie, że Ja niczego nie chcę wam odbierać. Nie zamierzam kraść waszych ziemskich radości. Nie potrzebuję waszych pieniędzy, ani żadnych dóbr materialnych wykonanych przez wasze ludzkie ręce. Nie chcę odbierać wam duchowych darów. Nie zabraniam wam doczesnych rozkoszy życia. Nie pozbawię was tytułów, nie ujmę wam z ust jedzenia. Nie będę zmieniał waszej mody i stylu życia. Nie odetnę was od internetu i nie umieszczę na powrót w epoce jaskiniowej. Wszystko zostanie tak jak jest. Tylko to wszystko wypełni się światłem naszej wzajemnej Miłości ku sobie. A wy w tym wszytkim osiągniecie wreszcie to, czego szukacie, oraz to czego wam brakuje. Pokój serc. Ja Stwórca proszę, podarujcie Mi miłość waszych serc, a w zamian za to otrzymacie wszystko inne. Tak oto jest wołanie waszego Boga o miłość. Czekam na was od wieków. Bądźcie ze Mną. Pamiętajcie, miłość w zamian za wszystko. Wasz na zawsze. "
~ Bóg Stwórca



Popularne posty