O Mojej Drodze :-)

We wszystkim tym, co robisz
 bądź DZIECKIEM!
~ Jezus
DUCHOWOŚĆ WIECZNEGO DZIECKA RAJU

Oto słowa Jezusa z mojego pamiętnika duchowego skierowane do mnie :-) Wewnątrz swojego serca jestem wiecznym dzieckiem Raju i zawsze nim pozostanę. Wiek nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Jestem nieśmiertelną duszą, a nie ciałem, a moja dusza tak jak i dusza każdego dziecka Raju żyje gdzieś w rajskiej przestrzeni, poza czasem. Duchem i sercem przebywam już teraz w Raju swojego Stwórcy. Wszystkie moje dziecięce marzenia, tęsknoty i pragnienia do Raju wyciągają swoje ręce. Jestem częścią wiecznej Radości wszystkich rajskich dzieci Wszechmogącego, zanurzoną w Czystej Bożej Miłości. 
We wszystkim tym, co robię staram się być jak dziecko. 
Na swoim przykładzie wiem, że jeżeli to, co robimy straci DZIECIĘCTWO straci wówczas i sens, a my stracimy radość wykonywania tego. W swoich pasjach i wszystkich działaniach musimy pozostać dziećmi, bo inaczej to, co tak bardzo kochamy przestanie nas szybko cieszyć i fascynować. A wtedy prędzej czy później dojdzie do porzucenia naszej świętej misji życiowej, oraz odejścia od wyznaczonej nam przez Ojca drogi.
DZIEŁA DZIECKA SAME W SOBIE SĄ SUKCESEM na tym świecie, ponieważ są dalekie od usilnego starania się o niego. Nie stają się walką, ani wyścigiem, lecz zabawą i radością. Nie są szarpaniną, lecz spokojnym leżeniem w kołysce Miłości opiekuńczego Boga. 
<3 Samanta <3

Popularne posty