Raj Chwili Obecnej

SKUP SIĘ NA RAJU W CHWILI OBECNEJ
(Słowa Jezusa z mojego pamiętnika duchowego)

Skup się na Raju w chwili obecnej. Nie wybiegaj daleko w przyszłość, bowiem dla wszystkich dzieci, które już przebywają w Raju Boga istnieje tylko chwila obecna. I ty przebywając  jeszcze tutaj na ziemi ciałem ucz się żyć duchowością rajskich dzieci. Żyj chwilą obecną. Oddaj całą siebie swojemu TERAZ, ponieważ właśnie teraz przebywasz w wiecznym Raju Stwórcy. Jesteś tam swoim duchem, wszystkimi swoimi marzeniami i tęsknotami. Serce twoje już mieszka w Raju Stwórcy. Czas gubi wasze Boże dziecięctwo, staraj się żyć więc poza czasem. Żyj tylko chwilą obecną. Spraw żeby twój Raj rozkwitał w tej właśnie oto chwili. Dlaczego wątpisz w Moje Boskie Przewodnictwo? Nie lękaj się ponieważ Ja w każdej chwili twojego życia prowadzę cię na wiecznie zielone łąki. Złap Mnie za ręce, zamknij oczy, zaufaj, a następnie pozwól Mi ciebie prowadzić. Obiecuję, że któregoś dnia poczujesz na twarzy ciepło promieni nigdy nie zachodzącego słońca. A wtedy pozwolę otworzyć ci oczy i szepnę do ucha: Jesteśmy tam, gdzie od wczesnego dzieciństwa marzyłaś być. Jesteśmy TAM gdzie spełniają się wszystkie marzenia. W głębi swoich serc każdy z was wierzy w Wieczny Raj Stwórcy, ale niestety większość z was wstydzi się do tego przyznać. Raj istnieje Moje dzieci! To nie jest żaden mit, lecz bajeczna rzeczywistość, do której trafia każde Boże dziecko. Pragnę abyście się stali zwiastunami Dobrej Nowiny o zbliżającym się Wiecznym Raju Boga. W tych niespokojnych czasach ta Dobra Nowina stanie się waszą radością i waszym pokojem. Budujcie raj w sobie samych i pomiędzy wami. Jestem przy was. Jedna Miłość! (Jezus Chrystus)




Popularne posty