JEZUS O DRODZE MOJEGO ŻYCIA

SŁOWA JEZUSA Z JEDNEGO Z WIELU MOICH PAMIĘTNIKÓW DUCHOWYCH. 

SŁOWA DOTYCZĄCE MOJEJ WIECZNEJ ŻYCIOWEJ MISJI, BO NASZA MISJA ŻYCIOWA ZACZYNA SIĘ TUTAJ NA ZIEMI, BY TRWAĆ PÓŹNIEJ PRZEZ CAŁĄ WIECZNOŚĆ. ŻYJEMY NA ZIEMI DLA TEGO, CO KOCHAMY I DLA TEGO, DO CZEGO ZOSTALIŚMY STWORZENI PRZEZ BOGA. ON MA CUDOWNY POMYSŁ NA KAŻDE SWOJE DZIECKO I MUSIMY TYLKO POZWOLIĆ STWÓRCY REALIZOWAĆ TEN POMYSŁ NA NAS SAMYCH W TEJ SZALONEJ, WSPÓŁCZESNEJ CODZIENNOŚCI ŻYCIA. MUSIMY ZAUFAĆ MIŁOŚCI I BOSKIEMU GENIUSZOWI OJCA. ŚLEPO ZAWIERZYĆ!  RZUCIĆ SIĘ W PRZEPAŚĆ MARZEŃ Z WIARĄ, ŻE JEZUS NIGDY NIE POZWOLI NAM UPAŚĆ, PONIEWAŻ NIM WYLĄDUJEMY NA TWARDYM GRUNCIE ON W TYM BOSKIM LOCIE ZŁAPIE NAS W SWOJE RAMIONA I WYNIESIE PONAD GWIAZDY. RAZEM Z NIM BĘDZIEMY PRZECHADZAĆ SIĘ PO DRODZE MLECZNEJ :-) NASZA MISJA ŻYCIOWA NIE MA KOŃCA DLATEGO TEŻ POWINNIŚMY WKŁADAĆ CAŁE SWOJE SERCE W KAŻDY, NAWET NAJMNIEJSZY KROCZEK POSTAWIONY NA DRODZE DO CELU SAMOSPEŁNIENIA. BÓG ZAWSZE ZACHĘCA MNIE DO RADOWANIA SIĘ SAMĄ SOBĄ. DZIĘKI MOJEMU NAJLEPSZEMU PRZYJACIELOWI JEZUSOWI JUŻ PARĘ LAT TEMU ODNALAZŁAM RAJ W SWOIM SERCU, KTÓRE WYPEŁNIONE JEST BOŻĄ MIŁOŚCIĄ, DLATEGO JEDNYM Z GŁÓWNYCH PRZESŁAŃ MOJEGO  (NASZEGO PANIE) RAJSKIEGO DIALOGU SERC SĄ SŁOWA: "JESTEM SWOIM WŁASNYM RAJEM!" (I'M MY OWN PARADISE!) ORAZ SŁOWA: "BĄDŹ RAJEM DLA BOGA, DLA SIEBIE I INNYCH!" (BE PARADISE FOR GOD, FOR YOURSELF AND FOR THE OTHER PEOPLE!) TAK. JA ŻYJĘ PO TO, ABY BYĆ RAJEM I ABY SZERZYĆ SWÓJ UNIKALNY RAJ  WOKÓŁ SIEBIE. TO MOJA PASJA I MOJE WIECZNE SZCZĘŚCIE :-) SAMANTA <3

CELEBRUJ SWOJE DZIECIĘCTWO.
PRZESŁANIE OD JEZUSA 01. 01 2016 R.

"Twoją drogą jest droga dziecka marzącego o wiecznym Raju Boga. To serce wyznacza ci wiek. Wewnątrz siebie zawsze będziesz tą małą dziewczynką tęskniącą za Krainą Wiecznego Słońca i Szczęścia, za krainą wolnych Bożych dzieci i wiecznych wakacji. Twoją drogą jest droga dziecka. Powtarzam raz jeszcze. TWOJĄ DROGĄ JEST DROGA DZIECKA, odzieł się więc w prostotę, czystość i dziecięctwo. Nie szukaj tego co wielkie, lecz umiłuj rzeczy małe. Uwolnij się od dorosłości, doskonałości i pychy. Za ideał obierz sobie małe dziecko. Ja pragnę widzieć w tobie dziecko, Moją małą dziewczynkę czekającą na moment rzucenia się w Me wszechmnocne, kochające Ramiona i pozostania w nich już na zawsze. Tytuł Twojego życia i twojej twórczości brzmi Marzenia Dziecka o Raju Boga. Nie masz pokazać swoim życiem profesjonalizmu, doskonałości i dorosłości. Masz natomiast za zadanie pokazać światu najpiękniejszą i najprostszą drogę do Raju, DROGĘ DZIECKA. Drogę wiary, nadziei, marzeń, miłości i radości. Żyjesz w świecie dziecięcych marzeń, a one wszystkie biegną w stronę raju. Twoje dzecięce serce nieustannie wyciąga swoje rączki w kierunku Rajskiej Ojczyzny. Twoje marzenia są jak małe roześmiane dziewczynki tańczące po rozległych, bujnie ukwieconych łąkach, ubrane w zwiewne tęczowe sukienki, mające na głowach wianki uplecione z różnobarwnych, dzikich polnych kwiatów. Twoje marzenia są dziećmi i to właśnie te dzieci tworzą wspaniałe dzieła. Dzieło dziecka nie ma sobie równych! To ono porywa sobą cały świat.  Żyj jak dziecko. Żyj i zakochuj się w otaczającym cię świecie wciąż na nowo. To całe piękno ziemi jest dla ciebie. Czerp z niego inspirację i karm nieustannie swoją duszę dziecięcymi marzeniami. Nie wstydź się swojego dziecięctwa. Celebruj je w sobie każdego dnia. I jeszcze jedno bądź sobą, bądź sobą i jeszcze raz bądź sobą. Oto klucz to zrozumienia wszystkiego :-) Kocham cię. I cały czas jestem przy tobie." (Twój Przyjaciel Jezus )





DIALOG SERC (RAJ JEST W TOBIE)

MARZENIA DZIECKA O RAJU (FOTOGRAFIE)

JEZU, JEDYNA MIŁOŚCI MOJEGO ŻYCIA DZIĘKUJĘ CI ZA ODWAGĘ BYCIA SOBĄ DOKŁADNIE TAKĄ, JAKĄ MNIE SOBIE STWORZYŁEŚ. WIEM, ŻE SWORZYŁEŚ MNIE DLA SIEBIE SAMEGO DLATEGO TEŻ ŻYJĘ DLA CIEBIE NA WIEKI! ACH I DZIĘKUJĘ CI TEŻ ZA TO, ŻE KOCHASZ MNIE TAKĄ SZALONĄ ;-) 
UŚCISKI I BUZIAKI
CAŁA TWOJA
<3 Samanta <3




Popularne posty