NIE LĘKAJMY SIĘ MARZYĆ O BOGU

SŁOWA JEZUSA Z MOJEGO PAMIĘTNIKA

Ty marzysz o Mnie w taki sposób w jaki żadna inna dusza jeszcze nigdy dotąd nie marzyła... 

Twoje marzenia są śmiałe, czyste, dziecięce. Wypływające z serca pełnego miłości ku Bogu. Dziecię, przecież marzenie o Mnie jest niezwykle piękną formą miłowania Mnie. Zostałaś powołana do marzenia o Synu Człowieczym. Marząc miłujesz. Tylko w tych marzeniach jesteś tak naprawdę szczęśliwa na ziemi... Dzięki nim wyrastają Ci skrzydła . Myślisz, że nic nie robisz, jednak mylisz się bo czynisz nieskończenie wiele sprawiając rozkosz swemu Bogu.  Miłujesz Mnie w sposób tylko tobie przeznaczony. To Ja wyznaczam człowiekowi sposób w jaki ma mnie kochać.
                                                    (Jezus Chrystus)






Popularne posty