DAR MIŁOŚCI

Przesłanie od Jezusa do świata z mojego pamiętnika duchowego z dnia 07.08.2015r
***Ciesz się każdym swoim krokiem postawionym na drodze do Raju... 
Ciesz się każdą chwilą swojego życia na tej planecie, bo każda chwila spędzona tutaj jest bezcennym darem od Niebios. Trzeba go przyjąć z pokorą i radością, oraz wykorzystać ku chwale Stwórcy. Moje drogie dzieci światła proszę was, abyście sobą oświetlały cały świat, abyście tę wodę miłości Bożej którą nosicie w bukłakach własnych serc rozlały na całą ziemię. Ludzkość musi napić się wody pochodzącej bezpośrednio ze Świętego Źródła, które wytryska prosto z Raju Bożego. Źródłem Miłości Bożej jest Serce Jezusa Chrystusa. Wasz Raj jest w Moim Sercu! Zrozumcie to, a szczęśliwym i owocnym stanie się życie każdego z was. PRZYJMIJCIE DAR MIŁOŚCI BOGA! Nie porównujcie siebie z innymi, ani też nie starajcie się usilnie nikogo naśladować. Słuchajcie Głosu Boga przemawiającego do was z głębi waszych serc. Głosu, który jest  drogowskazem do Rajskiej Ojczyzny, i który to pouczy was o wszystkim, oraz objaśni wam sens waszych wiecznych misji. Bądźcie sobą, takimi jakimi zostaliście stworzeni i róbcie to, do czego zostaliście wybrani. Każde Moje dziecko otrzymało ode Mnie inne zadanie. Zadanie każdego z was jest wyjątkowe, bardzo znaczące dla rozwoju tej ziemi, oraz potrzebne wam wszystkim. Przyjmijcie ode Mnie swój DAR i poświęćcie mu całe swoje życie. Nie lękajcie się swoich marzeń, nie lękajcie się swoich pasji, nie lękajcie się swoich darów, nie lękajcie się bycia innymi. INNOŚĆ JEST WASZĄ DROGĄ DO NIEBA! Oczekujcie od Boga wiele, a nie mało, ponieważ On także wiele od was oczekuje. I da wam wszystko, czego tylko będziecie potrzebować do spełnienia przez was Jego świętych oczekiwań. W Bogu jest spełnienie wszystkich marzeń ludzkiego serca. W służbie Jemu i Jego Królestwie tkwi wasze wewnętrzne spełnienie. W kochaniu Go ukryte jest wasze wieczne szczęście. Mało ufacie. Ufajcie kochani i wierzcie w Moją wszechmoc. Wasz Bóg jest WSZECHMOCNY! Nie ma nikogo, ani niczego, czego On mógłby nie dosięgnąć. On wszystko może. I zrobi dla was wszystko zgodnie z wolą swoją. A święta wola Jego  ma służyć wyłącznie waszemu wiecznemu szczęściu i pełnemu rozkwitowi. Uwierzcie we Mnie. Uwierzcie w Moją Miłość. Uwierzcie w swój dar. Amen***  ( Wasz kochający Jezus)



Popularne posty