MODLITWA MOJEGO SERCA

BOŻE WIEŚĆ O TWOJEJ WIELKIEJ MIŁOŚCI KU NAM  MUSI OBEJŚĆ CAŁY ŚWIAT!

Boże chcę zainwestować całe swoje życie w głoszenie Twojej Dobrej Nowiny o miłości. Przyjmij proszę moją prostą, dziecięcą służbę. Obiecuję, że nigdy nie przestanę Cię kochać, tak jak i Ty kilka lat temu mnie to obiecałeś. Chcę Ci oddać całą siebie. Wszystko to kim jestem i wszystko to, co posiadam, będąc w pełni świadoma tego, że wszystko to otrzymałam od Ciebie i że wszystko to, co istnieje w gruncie rzeczy należy do Ciebie. Ty jesteś Opiekunem całej zamieszkałej ziemi. Boże wieść o Twojej wielkiej miłości ku nam musi obejść cały świat i dotrzeć do serca każdego stworzenia bez wyjątku! Nawet ptaki, zwierzęta, kwiaty i drzewa muszą usłyszeć, że Ty je kochasz, bo kochasz wszystko to, co stworzyłeś. I wszystko to, co stworzyłeś powołałeś do życia wiecznego. Przebywając w Twoich Ramionach nic ani nikt nigdy nie zazna śmierci. Życie całej tej planety jest zanurzone w Twojej Boskiej kochającej Obecności i nadszedł czas, na to aby każdy był w pełni tego świadomy. To dzięki Tobie oddychamy  i to dzięki Tobie nasze serca wciąż biją. I gorąco wierzę w to, że nasze serca nigdy nie przestaną bić, lecz tak jak i serce Chrystusa one bić będą dla Ciebie na wieki. Nastał czas na to, aby skoncentrować się na Tobie, a nie tylko na sobie. Wszyscy musimy zacząć żyć świętym czasem, a to znaczy czasem poświęconym na uwielbianie i kochanie Stwórcy wszechrzeczy. Amen.





Popularne posty