ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ KSIĄŻCE!

POWIEDZCIE IM, ŻE ŚMIERĆ NIE ISTNIEJE (Francois Brune)
Książka ta jest zapisem wiadomości od zmarłego syna Gerarda Dampierre'a i innych krewnych, które przez ponad czterdzieści lat otrzymywały trzy pokolenia tej samej rodziny. Te kontakty to zarówno poruszająca historia rodzinnej miłości jak i dokładne opisy warunków życia po śmierci. 



 WARTO PRZECZYTAĆ, OJ WARTO! JA ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ KSIĄŻCE I PO PROSTU ŻYJĘ JEJ SŁOWAMI. STALE DO NICH WRACAM. PRZYTOCZĘ TUTAJ PARĘ MOICH ULUBIONYCH SŁÓW ZMARŁEGO W KATASTROFIE LOTNICZEJ (LECZ ŻYJĄCEGO NADAL W ZAŚWIATACH) GERALDA.

Gerald: Spacerowałem, bo moja praca tutaj przypomina spacer, pośród kwiatów, drzew, wiecznie zielonych łąk...a także wspaniałych domów! Jestem w ziemskim raju nic więcej. W gruncie rzeczy to bardzo proste. Możemy żyć we wszystkich tych miejscach, w których żyjecie wy, jeśli tak nam podpowiada serce. Mamy także ustronie, które dla was jest niedostępne. Prowadzą do niego drzwi tak maleńkie, że trzeba się przez nie prześlizgnąć jak węgorz...a za nimi...kąpiel w świetle! 

Przechadzam się po wspaniałych miejscach, które moja myśl rozpoznaje. Cały ten świat jest taki bliski waszemu! Morze w którym się zanurzam, to wasze morze. Znacie krajobrazy, które oglądam. Jedyna różnica polega na tym, że pogoda jest tu zawsze piękna, niebo bezchmurne albo z chmurami, które wzbogacają jego koloryt. 

Tutaj wszystko jest żywe, nawet kamienie!

 Tu także mamy znakomitych malarzy, którzy nadal pracują, jeśli zachodzi taka potrzeba. Nie wyobrażaj sobie, że przebywam w Niebie błękitnym i pustym. Jest pełne rzeczy niewiarygodnie pięknych, już ci mówiłem. Życie na ziemi to tylko etap, szkic. Dopiero tutaj możemy cyzelować swoje dzieła z prawdziwą radością, nie musimy bowiem martwić się o chleb.

Modlitwy są niezbędne do wszystkiego. Módlcie się idąc, pracując, śmiejąc się, jeden odruch serca wart jest więcej niż setki zdrowasiek, wyrecytowanych nieuważnie.

Chciałbym przyjrzeć się tak samo innym religiom. W gruncie rzeczy wszystkie mówią to samo. Ale prawdziwa jest tylko religia Chrystusa, bo Miłość, miłosierdzie, wyrzeczenie, sens cierpienia są Jego darami. Moje mamy idę z wami do kina. Jestem tutaj, nie w Tibissie. (Gerald Dampierre)

:) <3 :)







Popularne posty