KOCHAJCIE SWOJE MARZENIA





 ŻYJĘ PO TO, ABY OTWIERAĆ WAM RAJ

"Kochajcie swoje marzenia!  Zostaliście dla nich zrodzeni, posłano was na ten świat głównie po to, byście je realizowali. Zarówno pierwszym jak i najważniejszym krokiem do realizacji marzenia jest głośne wypowiedzenie go. Opowiadajcie o swoich marzeniach innym ludziom, obwieście o nich całemu światu. Czyż Ja nie wykrzyczałem swojego marzenia całym życiem???! Przemierzałem góry, pustynie, pola, wioski i miasteczka, aby głosić Boskie marzenie o miłości i jedności na ziemi, o Rajskim Królestwie, które tak pragnąłem wraz ze swoimi uczniami kreować na tej planecie. Wiedziałem, że marzenie, które zostało wszczepione we mnie już w czasie gdy byłem niemowlęciem, które z biegiem lat rosło, a które w wieku młodzieńczym rozkwitło było marzeniem Ojca. On mnie naglił: Synu obwieszczaj bliźnim Dobrą Nowinę o miłości jaką ich darzę, nie mów o gniewie, karze i lęku ! Mów o miłości, która sprawi, że Raj zakwitnie na ziemi miliardami ubóstwionych serc, a żaden grzech nie zostanie nikomu poczytany, gdy będzie kochał, bo ŁASKA została wylana i miłość oczyściła wszystko. Raj jest Miłością. Wszyscy myśleli, że oszalałem, ale Ja kontynuowałem uparcie swoją misję mając pewność tego, że Raj zakwita na glebie szaleństwa. Nazwali mnie Belzebubem ponieważ ogłosiłem się Bogiem obecnym między ludźmi, ale czyż nie głosiłem odwiecznej prawdy? Czyż Pismo nie mówi, że wszyscy jesteśmy bogami i synami Najwyższego Bóstwa? Ludzie tłumią prawdę, którą w sobie noszą. Ja Prawdę objawiłem. Miałem odwagę żyć jak Bóg i kochać jak Bóg. Poświęciłem wszystko dla miłości, dla swoich marzeń o tym, aby wszyscy odnaleźli Raj Boży w swoich sercach i szerzyli go pośród siebie. Dla tych marzeń umarłem i dla nich żyję teraz wiecznie. Żyłem, żyję i będę żyć po to, aby otwierać wam. Raj. Byłem Bogiem, jestem Bogiem i na wieki pozostanę Bogiem." (Jezus)






Popularne posty