NAJWIĘKSZE MARZENIE BOGA




„MOIM NAJWIĘKSZYM MARZENIEM JEST TO, ABY CAŁE MOJE DZIEŁO STWORZENIA STAŁO SIĘ JEDNOŚCIĄ POPRZEZ MIŁOŚĆ.” (BÓG OJCIEC)

„Nie lękaj się, bo cię nie opuszczę i nie skrzywdzę. Miłość Ma nie krzywdzi bowiem nikogo. Jakże mógłbym skrzywdzić tego, którego kocham, przecież to tak, jakbym skrzywdził samego siebie, bo żyję w was dzieci – przelewając w was swoje Bóstwo. Wy ludzie nigdy nie zdołacie pojąć tego, jak bardzo jesteście Mi drodzy, wciąż wątpicie w to, że jesteście Moimi prawdziwymi dziećmi, oraz w to, że powołałem was do życia wiecznego u swego boku.  Nie wierzycie w miłość Moją ku wam, i to czyni was nieszczęśliwymi, oraz zagubionymi. To właśnie nie pozwala wam w pełni cieszyć się własnym życiem, oraz otaczającym was światem. Chcę być wam Rajem na ziemi, niczym więcej. Zrozumcie proszę! Powtarzam raz jeszcze: CHCĘ BYĆ WAM RAJEM NA TEJ ZIEMI, NICZYM WIĘCEJ! Stańcie się i wy dla Mnie rajem na tej planecie. Bądźmy ŚWIĘTĄ JEDNOŚCIĄ, poprzez wzajemną miłość ku sobie. Pragnę, aby całe Moje Dzieło Stworzenia stało się jednością poprzez MIŁOŚĆ. To Moje największe marzenie. Pracujmy nad nim wspólnie. Kocham was i uwierzcie Mi, że bardziej przebywam tutaj na ziemi (razem w wami ) niż w Niebie. Całe Niebo patrzy w dół, aby dostrzec Oblicze swego Boga, które w rzeczywistości jest tak bardzo blisko was. Czy słyszycie Moje kroki? Odpowiedzcie proszę. Amen." (słowa z moich duchowych dzienników podyktowane mi przez Jezusa 27.07.2014 r)





Popularne posty