PODĄŻAJCIE ZA BICIEM MOJEGO SERCA



 "Podążaj zawsze za Moim Sercem. Zamknij oczy, i nadsłuchuj uważnie, a usłyszysz bicie Mojego Serca, podążaj dzień w dzień za tymi miłosnymi uderzeniami, a dotrzesz do Raju, bo wpadniesz prosto w Moje Ramiona. Pamiętaj dziecko nie musisz nic widzieć, ważne abyś zaufała biciu Serca, które ukochało Cię ponad to życie. Ja Jezus Chrystus jestem kompasem do wiecznego Królestwa Światła, do Rajskiego Królestwa przygotowanego dla wszystkich dzieci Boga. Miłość Moja ku wam jest kompasem. Naśladujcie miłość Boga – Człowieka. Jestem drogą do waszego niezniszczalnego dziedzictwa, do waszej wiecznej młodości i radości. Nadsłuchujcie wewnątrz i na zewnątrz siebie bicia Mojego Serca, a na pewno je usłyszycie i ono was poprowadzi do Bram Raju. Kocham was i nigdy nie przestanę. Amen" (Jezus)


Popularne posty