WIECZNY RAJ



MÓJ JEDYNY RAJ

Gdy ciało moje obrośnie kwiatami
I serce kwiatami zabije,
 Ja powiem sobie – to jeszcze Raj mój nie jest.

A gdy w duszy mej ujrzę
gaje rozległe,
różnokolorowe, hibiskusowe
różowe, czerwone, żółte i pomarańczowe..
Latem wiecznym rozkwitające,
na wysp tropikalnych wybrzeżach,
tych z palmami i białymi hamakami pośrodku,
a w uszach radośnie zabrzęczy ukulele
Wtedy też powiem sobie – to jeszcze Raj mój nie jest.

I gdy oczy moje zabłyszczą
Miliardami Hawajsko- Jamajskich
wschodów i zachodów słońc,
mieniących się w falach,
tych nigdy wcześniej nie widzianych , nieprzeżytych
boskich sekund, rozciągniętych nad złocistymi plażami
Majami
To i wtedy powiem sobie – to jeszcze Raj mój nie jest .

I nawet wtedy, gdy me stopy zranione,
zmęczone wędrówką  życiową
poczują miękkiego piasku morskiego pocałunki pod sobą …
A czarne kręcone włosy przeczesze wiatr kochający
I wieniec z kwiatów koroną się stanie,
to jeszcze Raj mój nie będzie.

Rozglądam się wokół ,
Zadając sercu pytanie :
Jezu , gdzie jesteś – mój  jedyny Raju ?

Ty wiesz, że wtedy dopiero,
gdy w dżungli zaroślach zielonych
Oczy Twoje niebieskie dostrzegę  
TO  RAJ MÓJ NASTANIE

Pamiętam jak mówiłeś,
że mogę Cię kochać
różowy pudrem,
czerwoną szminką,
tęczowym bikini,
żółtymi szpilkami,
tuszem do rzęs z Maybeline,
 garścią muszelek
i koszem owoców.

Powiedziałeś,
że mogę Cię kochać tak, jak potrafię,
 jak lubię,
unikalnie,
zupełnie współcześnie,
w moim stylu
po swojemu…

Pamiętam, jak mówiłeś,
że życie mi Ciebie pokaże,
że ludzie mi Ciebie przybliżą,
a ptaki mi o Tobie opowiedzą.

 W końcu pamiętam, jak wyszeptałeś mi,
że odnajdę Cię w Edenu samym środku.
I szukałam tego Edenu wszędzie, tylko nie w sobie
Jezu teraz  nareszcie już wiem, że ukryłeś się we Mnie,
bo nigdzie Cię tak nie czuję  jak w sobie!
To serce ludzkie jest Edenem Boga,
a oczy Stwórcy stają się Rajem człowieka,
Bo widzi w nich i doświadcza jedynie miłości ku sobie.


Popularne posty