Kwiatami Go Kocham



Kwiatami Go Kocham
(Moja modlitwa o Raj)


Kwiatami

zasypuję

cierpienie

przywiązane do krzyża

moją kolorową

wstążką. 

Wylewam

oceany

wonnych

olejków

na twoje stopy

o miłości

skrzywdzona

moim egoizmem,

niekochana

moją pychą.

Całuję

krople krwi,

które Rajem

rozkwitły na ziemi...

Moim już,

bo powiedziałeś

niegdyś Łotrowi:

Dziś ze Mną będziesz w Raju

powiadam…

Pamiętasz?

To byłam ja

i teraz jestem
ta sama.

A więc jak obiecałeś

dawniej



tak TERAZ…

Zaprowadź mnie

do wysp bezludnych

 buszów zielonych

lasów tropikalnych

egzotycznych kwiatów

kolorowych ptaków

plaż złotych

par zakochanych

ludzi wyzwolonych
Bożą miłością. 

W słońcu mnie skąp

tańcz ze mną w wietrze

kwiaty razem rwijmy

zbierajmy owoce

jednoczmy ręce

Świece zapalajmy

różowym ogniem

mojej boskości.

Niech wszystko

stanie się Kwiatem,

a to jest twoim Sercem.



Załóż na gąszcz loków

przez świat potępionych

wieniec z hibiskusów

dziękczynnych mych modlitw

i niech twarzy

widać więcej nie będzie

tylko te kwiaty !



Uśpiona ziemskim bólem

zasypiam

czuję zapach kwiatów….

słyszę szum fal

szelest liści palm

z oddali dochodzi mnie Głos

ukochany:



Otwórz oczy

spójrz

już ze Mną jesteś w Raju,

bo pragnęłaś.

a przecież obiecałem ci , że

 wystarczy zapragnąć.



Kwieciem

została

zdobyta

biała

sukienka



Ach 

te kwiaty

kwiaty

kwiaty

To one są na ziemi
 modlitwą o Raj.


Popularne posty